Καταγγελία 110 επιβατών για την αλλαγή δρομολογίου του «ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ» – Με αίτημα της Περιφέρειας Β.Α. και την έγκριση του Υπουργείου η αλλαγή

Written by admin. Posted in ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

Δημοσιεύθηκε στις 28 Δεκέμβριος, 2017

Μία καταγγελία που υπογράφεται από 110 επιβάτες του πλοίου «ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ» της HSW, που εκτελούσε το δρομολόγιο ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑ στις 21/12/2017, έφτασε στο LesvosNews.gr.

Οι επιβάτες διαμαρτύρονται και δημοσιοποιούν τη διαμαρτυρία τους ώστε όπως υποστηρίζουν να μην ξαναπέσουν άλλοι επιβάτες θύματα μιας τέτοιας όπως υποστηρίζουν ταλαιπωρίας.

Στην επιστολή τους προς τον Γιάννη Συνάνη επισημαίνουν:

«Καλημέρα κ. Συνάνη και χρόνια πολλά . Χρειαζόμαστε τη δημοσιογραφική συμβολή σας 110 άτομα επώνυμα με υπογραφές και άλλα τόσα από τα οποία δεν προλάβαμε να συλλέξουμε υπογραφές, που ταξιδέψαμε στις 21 – 12 -2017 από Μυτιλήνη με προορισμό τον Πειραιά και κυριολεκτικά πέσαμε θύματα εκμετάλλευσης από την Εταιρεία Hellenic Seaways, η οποία μας ενημέρωσε μέσα στο πλοίο και αφού είχαν ελεγχθεί τα εισιτήριά μας ότι επρόκειτο να αλλάξει το δρομολόγιο και να προσεγγίσει και Σάμο, γεγονός που συνεπάγετο καθυστέρηση 5,5 ωρών και άφιξη στον Πειραιά στις 12 και 30 αντί την προγραμματισμένη ώρα, 7 το πρωί. Επικράτησε μεγάλη αναστάτωση και έντονος εκνευρισμός ειδικά όταν αρκετά άτομε διαπίστωσαν ότι έχασαν προγραμματισμένες πτήσεις προς το εσωτερικό ή εξωτερικό και προγραμματισμένα ιατρικά ραντεβού για επέμβαση και αιμοκάθαρση!!. Έχουμε μαζί μας τα ονόματα και τα τηλ. αυτών των ατόμων και μεταφέρουμε την παράκλησή τους και την αγωνία τους να θίξετε το θέμα στα Μέσα για να αποτραπεί οποιαδήποτε τέτοια κακομεταχείριση απάνθρωπη, ανέντιμη, ανεύθυνη και παράνομη από την εν λόγω Εταιρεία στο μέλλον. Έχουμε μαζί μας και το κείμενο που συντάξαμε και υπογράψαμε εκείνες τις ώρες (18 ώρες) μέσα στο καράβι. Περιμένουμε να μας απαντήσετε για να σας ενημερώσουμε πληρέστερα και να σας δώσουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία.»

Το Lesvosnews.gr ως είχε υποχρέωση ενημέρωσε τους υπεύθυνους της εταιρείας για το συγκεκριμένο θέμα και ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της HSW κ. Βασίλης Κάτσαρης μας εξήγησε:

«Η αλλαγή του δρομολογίου του πλοίου μας «ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ», έγινε κατόπιν αιτήματος της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και μετά απο επικοινωνία με τον αντιπεριφερειάρχη στον οποίο απευθύνθηκαν οι υπεύθυνοι των μεταφορικών εταιρειών της Σάμου για να εξυπηρετηθούν αυξημένες και επείγουσες ανάγκες της νήσου Σάμου, λόγω των εορταστικών ημερών . Η εταιρεία μας υπέβαλλε το σχετικό αίτημα στο υπουργείο ναυτιλίας και πριν προβεί στην αλλαγή πήρε την απαραίτητη σχετική άδεια από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας στην οποία συναίνεσε και η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου που μας έκανε το σχετικό αίτημα. Η εταιρεία μας με υπευθυνότητα ενημέρωσε τηλεφωνικά εγκαίρως την πλειοψηφία των επιβατών – κάποιοι δεν απαντούσαν και κάποιοι άλλοι δεν είχαν δηλώσει τηλέφωνο επικοινωνίας – ώστε να τους γνωστοποιήσουμε την αλλαγή και να τους εξυπηρετήσουμε αναλόγως. Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει υπαιτιότητα της Hellenic Seaways για την τελικώς καθυστερημένη άφιξη του πλοίου στον Πειραιά λόγω της συγκεκριμένης παράκαμψης, ούτε ήταν στις προθέσεις μας να ταλαιπωρήσουμε τους επιβάτες μας αλλά αντίθετα να εξυπηρετήσουμε!! Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία μας αντιμετωπίζει τέτοιες περιπτώσεις με την ανάλογη ευαισθησία και υπευθυνότητα.

https://www.lesvosnews.gr